Les dades son procedents del Pew Internet Project, una font de dades ben fiable, la infografia es gentilesa de Flowntown, una empresa de social marketing.
Materia prima de primera classe per a coneixer com viuen els nois amb la tecnologia digital. No cal analitzar gaire les dades, es comenten per si soles: envien i reben decenes de textos (SMS + status de aplicacions de xarxes socials) diaris al seu mòbil.
El text curt vehiculat per mobil i altres dispositius s’està convertint en un principal mitjà de comunicació quotidià. Ja ho es en joves i en nadius digitals.
Aviat aquest servei serà gratuit i rendibilitzat via tarifes planes i anuncis…
Amb una mica mes de pentracio dels smartphones (+ la seva tarifa plana de dades) tindrem SMS gratis en pocs anys.
Filed under: MyWeb2.0
L’ús que fan dels mòbils és un tret diferencial de la seva generació.
Hola Sophia,
Tens raó. En algunes coses es així… En altres son els “early adopters” que adopten actituds, conductes i usos que despres “s’expandeixen” a les generacions superiors en edat.